joi, 17 iulie 2008

Banc Show

ghepardi





Aceasta rubrica este un pamflet si trebuie tratata ca atare.





-Ce face un scotian cand ii arde casa?
-Da bip la pompieri.
*
-Doctore, ce sa iau cand ma dor picioarele?
-Autobuzul.
*
-Alo, familia Lupulescu?
-Nu, aici e familia lu' Ionescu!
*
Frizerul il intreaba pe client:
-Cum sa va tund ca sa fiti multumit?
-Gratis!
*
Un tip care se plictisise sa mai astepte la o masa striga:
-Mai lucreaza aici baiatul la care am comandat mancarea?
*
O taxatoare se apropie intr-un autobuz de un barbat:
-Domnule, banii pentru calatorie.
Tipul, cam beat, deschide buzunarul si zice:
-Pune-i aici!
*
Sotia il intreaba pe sot:
- De ce mananci supa cu cutitul?
- Pentru ca nu pot cu furculita.
*
- Care este asemanarea dintre un Windows si un submarin?
- Cum deschizi o fereastra, cum ai o problema!
*
Antrenorul Olandei isi anunta jucatorii ca au meci contra Romaniei. Nimeni n-are chef, si la un moment dat portarul Van der Saar zice:
- Baieti, uite ce zic eu, joc eu singur contra Romaniei, si voi mergeti intr-un club, ok?
Toti sunt de acord. La un moment dat aprind televizorul si ce vad: 1-0 pentru Olanda, gol Van der Saar in minutul 5!
Toti veseli, sting televizorul si se pun iar pe baute...
La capatul celor 90 de minute aprind din nou televizorul si... "Romania - Olanda 1-1, gol Mutu, in minutul 90."
Dau fuga toti la stadion si in vestiar il gasesc pe Van der Saar, disperat, cu capul in maini...
Ce s-a intamplat mai Van der Saar?
- Baieti, imi pare sincer rau, am fost eliminat in minutul 6

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Şi tu eşti logat(ă)? Dacă da, poţi comenta.

Comentarii recente