sâmbătă, 12 septembrie 2009

Infinitaria nu moare

Am citit aseara ca unul din blogurile pe care le urmaream din umbra, si anume Infinitaria, va fi sters maine.
Din cate stiu eu, si Cristina era administrator acolo si, avand aceasta calitate, ar putea intra in setarile blogului pentru a descarca (exporta) blogul, pentru ca mai apoi sa il importe pe un altul. De asemenea, daca nu ii va fi retrasa functia de administrator, va putea restaura blogul in 90 de zile de la "stergerea" lui (nu doar in 60 de zile, cat am afirmat anterior), adica timpul in care Blogger il pastreaza in baza de date. Bineinteles ca si Doru poate face aceleasi lucruri.
Desi el parea foarte hotarat sa stearga un blog colectiv cu sute de postari, ciudat este faptul ca atunci cand i-am spus ca sunt interesat sa cumpar Infinitaria, mi-a dat mail sa ma intrebe cat as fi dispus sa ofer... Poate punem mana de la mana si il cumparam... Intre timp am gasit o solutie de compromis, gratis.


Chiar daca un blog pe care eu l-am urmarit este sters, dar si atunci cand sunt eliminate doar articole izolate din respectivul blog, ele raman in  Readerul meu. Gandindu-ma cum as putea exploata acest avantaj, iata ca din trei click-uri am creat acest back-up al Infinitariei pentru voi. Stiu ca va fi foarte greu sa gasiti un articol anume pentru ca pagina nu dispune de search sau de categorii, dar mai mult nu pot face din 3 click-uri...

L.E.: Daca vreti sa separ comentariile de articole, astept un semn de la voi si se rezolva.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Şi tu eşti logat(ă)? Dacă da, poţi comenta.

Comentarii recente