miercuri, 7 octombrie 2009

Badea Mircea nu stie sa piarda

I-am lasat ieri comentariul de mai jos la acest articol , comentariu ramas, bineinteles, neaprobat.


22
Logatu Says: Your comment is awaiting moderation.
Poate ala care a deschis subiectul si sondajul pe forum e doar un user incepator, nu moderator sau administrator acolo. In fine, nu am timp acum sa-i verific profilul.
Umilitor pentru ei ar fi fost daca ar fi pus sondajul pe prima pagina a siteului.
Piticu vine si confirma aici ceea ce banuiam si eu.
Asa ca badea Mircea sa nu mai pretinda onestitate si transparenta de la cei pe care ii ironizeaza in emisiunea lui, pentru ca si el e asemenea lor, adica fara.

2 comentarii:

  1. si eu i-am lasat un comentariu si nu l-a aprobat... "Puteai totusi sa folosesti alt limbaj si sa nu-l jignesti asa. Dar in fine Salajanu-i Salajan…"

    Mda... Si-a luat-o rau in cap...

    RăspundețiȘtergere
  2. Stie ca a gresit si nu vrea sa recunoasca, asa ca aproba doar comentariile care-i tin partea.

    RăspundețiȘtergere

Şi tu eşti logat(ă)? Dacă da, poţi comenta.

Comentarii recente