duminică, 10 ianuarie 2010

blogdebucuresti.ro

Blogul de Bucuresti este unul din cele doua pe care am inceput sa le urmaresc de-abia cand am vazut lista finala a bloggerilor inscrisi aici sa critice si sa fie criticati, asa ca imi va fi un picut mai greu sa scriu tema pentru azi.

Iulia ne povesteste deseori in blogul ei de Bucuresti cum vede ea capitala si ce observa atunci cand intra in contact cu strazile acesteia. Aceasta nu este insa singura tema pe care o abordeaza, ea scriindu-ne si despre diverse alte lucruri, unele personale, altele generale. Stilul personal in care scrie despre orasul ei adoptiv mi se pare asemanator modului in care Crengu scrie pe Mioveni Blog, deci imi place! Eu scriu pe blogul mentionat anterior intr-un fel cam "oficios", dar nu-i recomand Iuliei sa adopte acest stil pentru ca despre Bucuresti cu siguranta gasim zeci de alte site-uri si bloguri care fac acest lucru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Şi tu eşti logat(ă)? Dacă da, poţi comenta.

Comentarii recente