miercuri, 14 ianuarie 2009

Incertitudine

Nu am mai scris de mult timp un articol mai serios pe blog.
Ceea ce se intampla insa la Dacia ma face sa revin.
Nu pot scrie obiectiv despre aceasta situatie deoarece acolo lucreaza familia mea, iar viata orasului in care stau graviteaza in jurul acestei companii.
Ca exemplu, va spun doar ca, fara impozitele incasate de la Dacia, bugetul local din Mioveni s-ar prabusi de la aproximativ 900 miliarde de lei vechi in 2008, la un nivel ce poate nu ar mai permite nici macar achitarea facturii pentru iluminatul stradal.
Criza financiara si importul de masini second-hand au adus nori negri asupra celor care depind de Dacia. Nu imi ramane decat sa sper ca vom trece cu bine de aceasta situatie.

Un comentariu:

  1. Nici eu nu pot sa fiu obiectiva tot din aceleasi motive. Si sper si eu, ca si tine!

    RăspundețiȘtergere

Şi tu eşti logat(ă)? Dacă da, poţi comenta.

Comentarii recente