duminică, 22 noiembrie 2009

Am votat!

 ...si la prezidentiale si la referendum. Am fost insa neinspirat si am votat intai pe buletinele mici, alocate referendumului, asa ca stampila pe care am aplicat-o pe buletinul privind reducerea numarului de parlamentari s-a intinat si se vedea si din fata, iar cea de pe al prezidentialelor s-ar putea sa nu fie vazuta nici macar la contabilizarea voturilor.

  Daca in alti ani dispareau in sambata premergatoare alegerilor bannerele electorale, iata ca de aceasta data nu am vazut disparut niciunul, probabil pentru a nu se mai pierde timp cu reamplasarea lor inainte de turul al doilea.
Voi vedea insa peste doua saptamani daca acesta a fost motivul real.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Şi tu eşti logat(ă)? Dacă da, poţi comenta.

Comentarii recente