miercuri, 25 noiembrie 2009

Bloguri influente

De dimineata am citit o postare a lui Dumis care incepea asa:





Despre Motor AG si ce am patit cu ei… « Marian Dumitru (a.k.a dumis)
În urmă cu 23 ore de dumis
Acum trei-patru luni am intrat intr-un proiect destul de frumos, si anume blogul Motor AG (care este dealer BMW pe judetul Arges, or something). Totul bine si frumos, am ajuns la niste intelegeri, mi s-a propus o suma…care desi era ...

Articolul a devenit intre timp protejat prin parola, dupa ce in prealabil i-a fost modificat titlul intr-unul discret: "O intamplare mai putin fericita". Din pacate nu am reusit sa mai gasesc intreaga postare pe nicaieri, dar esenta ei este ilustrata aici: Dumis nu isi primise toti banii pentru blogul respectiv.
Intrebarea mea e: a fost oare folosit acest articol drept instrument de santaj in vederea recuperarii banilor?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Şi tu eşti logat(ă)? Dacă da, poţi comenta.

Comentarii recente