luni, 18 ianuarie 2010

2009, back in my mind

Chiar daca am trecut deja de jumatatea lunii ianuarie, iata ca prin legea progresiei geometrice a ajuns si la mine o leapsa lansata probabil la sfarsitul anului 2009. Am constatat cu surprindere ca "stafeta" a trecut anterior prin creierele, tastaturile si blogurile unor personaje notorii ca Ciutacu, Dan Voiculescu sau Adrian Nastase.
Revenind la subiectul lepsei, ar trebui sa vorbesc aici despre ceea ce am invatat eu pe parcursul anului recent incheiat.
Momentan nu imi vine in minte niciun lucru remarcabil pe care sa il fi invatat anul trecut si deci sa nu il fi stiut si in 2008... Sunt sigur insa ca am continuat sa invat din greseli, sa aprofundez unele lucruri pe care le cunosteam deja, dar si sa las deoparte altele, dandu-le uitarii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Şi tu eşti logat(ă)? Dacă da, poţi comenta.

Comentarii recente