miercuri, 13 ianuarie 2010

silavaracald.wordpress.com

Melami are un blog savuros si captivant. Am citit aproape in intregime "serialele" Sexy Anonymus si "De ce NU iubim, uneori, femeile?", dar si alte povestioare la fel de interesante si de amuzante. Nu pot gasi niciun cusur unui astfel de blog, bogat in continut! Tinand cont insa ca il urmaresc doar de o saptamana trebuie sa marturisesc ca nu stiam prea bine la inceput cine il scrie. A trebuit sa citesc cateva postari ca sa imi dau seama ca apartine unei doamne, medic, de profesie. Nu prea m-am prins eu insa de ce blogul se numeste si la vara cald... Are legatura cu incalzirea globala?

Un comentariu:

  1. Mersi de aprecieri.
    "Şilavaracald" e nick-ul meu de pe www.dailycotcodac.ro. Poate ai auzit de ei. Dacă nu, dă-le o geană când ai timp! :)

    RăspundețiȘtergere

Şi tu eşti logat(ă)? Dacă da, poţi comenta.

Comentarii recente