marți, 12 ianuarie 2010

trytothinknothingelsematters.blogspot.com

Rappa_ru' e un blogger tanar si talentat. Numele de "scena" pe care si l-a ales arata ca este un fan al muzicii rap si trebuie sa marturisesc ca si mie mi-a placut Eminem acum cativa ani buni, atat piesele lui ironice (ego-ul Slim Shady), cat si cele serioase sau ceva mai melancolice, gen Stan, Cleaning out my closet, Mockingbird si Lose Yourself. Dar sa-l las deoparte pe Marshall Mathers ca prea m-am indepartat de subiectul temei.
Se vede din felul in care Rappa_ru' scrie ca are ceva in plus fata de tinerii de varsta lui, ca are puterea sa fie el insusi si sa nu se lase purtat de moda, de anti-modele sau de curentele promovate in societatea de consum. Un singur lucru as avea eu sa-i reprosez: numele lui de blogger, subdomeniul ales si titlul blogului difera toate intre ele: Rappa_ru', trytothinknothingelsematters si, respectiv, Find yourself again. Adresa cu siguranta mi-ar fi imposibil sa o tastez direct in browser fara sa o gresesc, chiar daca stiu binisor engleza. :)

Un comentariu:

  1. In fapt cele 2 sunt complementare...nickul este personalizarea mea, ca si spatiul de regasire, blogul...multumesc de articol Logatu:)...o seara buna:)

    RăspundețiȘtergere

Şi tu eşti logat(ă)? Dacă da, poţi comenta.

Comentarii recente